Tuesday, January 20, 2009

Mengapa Perlu Banyak Berfikir?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Ramai dikalangan ahli didalam rangkaian saya mengadu diantara persoalan yang timbul:

1. Boleh caye ke bisnes nie?
2. Agak-agak rugi tak kita join?
3. Pastu rm100 tue burn tak?
4. Memang kena cari ramai org ker?
5. Boleh tak kalau sy dftr dan tk aktif?--->dpt profit tk?
6. Nanti la aku pikir dulu, bab2 internet ni aku kurang yakin
7. Sistem ni skim cepat kaya ker?
8. Betul ker dpt prepaid free?

Ini adalah jawapan saya bagi setiap soalan diatas:

1. Bisnes ni memang boleh dipercayai. Satu akaun dpt rm360 prepaid free. Just imagine brapa dah prepaid yg sy dpt. ANDA????---->teruskan membeli TOPUP DI KEDAI.

2. Rugi? Konfem tak.. kenapa? Sebab banyak profit leh dapat. Apa yg perlu dibuat just email@sms link mobiz anda pd kawan2. itu sahaja. Untuk yang selalu online chatting, anda lagi senang. banyak pelanggan yang ada. Jadi mengapa harus berfikir lg?------> Anda fikir lama, anda rugi. sedangkn ramai yg mengambil peluang untuk join bisnes nie.

3. RM100 burn? rm100 adalah sewa server yg kita bayar. Biasalah bila kita menggunakan sistem yang dicipta oleh mana2 syrkt pun, kita akan bayar. anggap sahaja ia sebagai yuran keahlian. jadi tidak timbul isu burn atau tidak kat sini. You want something, you have to sacrifice something.

4. kena cari org? Susah kan untuk promote kat orang? Fakta atau suatu alasan? Untuk berjaya, kita kena usaha. Apa yang kita perolehi bergantung pada usaha kita. Bila usaha kuat, besar la benefit kita dapat. jika tidak...---> anda tahu jawapannya. Susah sangat ke utk promote link kt FRIENDSTER?MYSPACE?SKYPE?YM?----> anda lebih tahu.

5. Boleh je daftar kalau tak aktif. Profit anda tetap akan dapat. Cepat atau lambat sahaja. Untuk cepat kena usaha skit. Anda boleh bergayut berjam2 di phone, SMS sampai beribu-ribu seminggu. takkan tiada masa utk promote link pd kawan2?-------> Anda lebih tahu jawapannya.

6. Kurang yakin dengan internet? Malangnya idup anda. Semakin ramai orang mengambil peluang untuk memanfaatkn gteknologi, anda masih berada di takuk yang lama. Please....Change ur mentality.

7.Skim cepat kaya? TIDAK. Kami tidak menindas sesiapa pun. Bukan sistem piramid yang memberi keuntungan pada yg diatas. Anda berusaha, anda akan dapat.

8. Betul ker dpt prepaid free?----> boleh tgk gambar-gambar yang sy display.

No comments:

Post a Comment